Infographic: Wat vinden klanten van Kentaa?

07-04-2021 | 09:00

Om de producten en dienstverlening van Kentaa steeds te blijven verbeteren, is input van klanten en gebruikers onontbeerlijk. Die input halen wij gedurende het jaar op tijdens persoonlijke gesprekken met onze support desk en sales consultants. Eén keer per jaar peilen wij de tevredenheid van onze klanten middels een onderzoek, waarin klanten gestructureerd en eventueel anoniem feedback geven over wat zij vinden van de samenwerking en producten. Zo ook in 2020.

Nou was in "het Corona-jaar" ineens alles anders dan gedacht bij de goede doelen. De impact van de Corona-crisis op fondsenwerving was groot en de maatregelen vroegen om het nodige omdenken. Plannen moesten constant worden herzien en budgetten stonden onder druk. Vooral online moest er veel worden geïnnoveerd en stroomden de klantvragen binnen. Als Kentaa hebben wij hard gewerkt om zo veel mogelijk adviesgesprekken te voeren, expertise te delen, snel nieuwe websites online te krijgen en relevante functionaliteiten toe te voegen. Toch waren we benieuwd: is het ons gelukt in deze woelige tijden de hoge tevredenheid van eerdere jaren te behouden?

Via onderstaande infographic delen wij met gepaste trots en grote dankbaarheid de resultaten uit ons klanttevredenheidsonderzoek over het jaar 2020 en de speerpunten voor dit jaar:

 

wat vinden klanten van kentaa